Loading...
UUDISED

20 küsimust: Rainer “Dodz” Trossek

Rainer “Dodz” Trossek on Eesti CS:GO Mängijatele tuttav mitmest Eesti parimast CSi tiimist ja seda mitte ainult CS:GOs. Dodz rääkis meile pikemalt, mida ta on õppinud oma pika karjääri jooksul, mis eristab tema praegust meeskonda varasematest ja palju muud põnevat.

1. Kuidas CSi mängima sattusid? Kaua nüüdseks mänginud oled?
Kunagi ammu sõber kutsus mängima “uut lahedat Half-Life modi”, algul ei meeldinud kuid pika peale harjusin ära kuna sellest sai põhiline mäng mida kõik ümberringi mängisid. Esimest korda sai mängitud kuskil 16-17a tagasi, kuid vahepeal on olnud mitmeid 1-2 aastaseid pause.

2. Oled CSi nüüdseks üsna kaua mänginud. Kas leiad ikka külgi, mida endas arendada?
Kui aus olla, siis CS:GO-s olen suhteliselt halb. Individuaalselt peaksin arendama sisuliselt kõike. Näiteks smokede/flashide kasutamist, movement on kohati nagu botil, aim ei ole ka alati täpne.

3. Mitmes CSi tiimis mänginud oled? Kas igatsed mõnda lineupi või meeskonnaliiget ka taga?
Sisuliselt olen mänginud kolmes päris tiimis (sYnck, OB, WASD). Kindlasti igatsen taga selliseid mängijaid nagu punisher, lorenzo, rodi, m“ kuna nendega oli mänguliselt palju palju palju lihtsam kõik, muidugi isiksused olid kõigil neil väga võimsad ja probleemid/vaidlused olid väga lihtsad tekkima.

4. Kas sul on olnud lemmikmängijaid, kellelt oled saanud nippe või inspiratsiooni?
Jah, 1.6 ajal oli palju mängijaid keda ma jälgisin ja kellelt sain inspiratsiooni, näiteks bloodR Soomest, wHimp Taanist, hiljem tuli Neo keda sai suure huviga vaadatud ja imestatud, et kui hea võib keegi olla selles mängus.

5. Tulles CS1.6-st CSGO-sse, mis on põhilised erinevused kahe mängu vahel? Millega harjumine võttis kõige rohkem aega?
Põhiline erinevus on see, et CSGO üleüldiselt on väga choppy ja lagine. CSGO-s peab olema väga kannatlik ja ootama õigeid hetki, rapsides ei tohi lasta. Üleüldiselt tuleb kasuks rahulikum mängustiil.

6. Kuidas saab võrrelda sYncki oma aja parimat taset OnlineBOTSi või WASDi parima ajaga?
Põhimõtteliselt synckis olid kõvasti parema gamesensega mängijad. Lihtsaid ja iseenesest mõistetavaid asju ei pidanud kunagi üle rääkima, iga mängija lineupist oli võimeline iseseisvalt mõtlema ja enamus ajast oldi niiöelda “ühel lainel”.
OB ja WASD-i plussiks on see, et ollakse mängu suhtes palju tõsisemad ja mingeid lollakaid tujusi kellelgi pole. sYnckis oli tihti nii, et hea kui aasta jooksul mingi 1-3 kuud tiimiga koos mängida sai enne kui keegi ütles “ma ei viitsi enam, ma quitin”.

7. Milline oli struktuur ja harjutamine sYnckis, võrreldes OnlineBOTSi või WASDiga?
Praccid olid sYnckis samad nagu praegu, see ei ole sisuliselt üldse muutunud. Ainus erinevus on see, et sYnckis me saime vahetevahel kokku et asju koos üle rääkida.

8. Milline on olnud sinu seni suurim saavutus e-spordis?
Põhimõtteliselt ongi ainult üks saavutus, mida tasub esile tuua ja see oli Shanghai Open Taanis, idle.ee all mängides. Kahjuks edasised saavutused jäid tulemata erinevatel põhjustel.

9. Mis on kõige ägedam turniir, kus kunagi osalenud oled?
Netgamez Hollandis

10. Kas sinu e-spordikarjääris on midagi, mida oleksid tahtnud tagasi vaadates teisiti teha?
Oleks tahtnud nooremana end kuskil kõvemas tiimis proovile panna, kuid tol ajal ei olnud see võimalik.

WASD Sports võitis GameOn 2017 CS:GO turniiri

11. Kelle vastu on mängitud sinu elu kõige põnevam mäng?
Mulle meenub, et kui me kunagi sYncki kokku panime, siis mõni kuu hiljem juba sai mängitud top tiimide vastu kuskil cupil. Kahjuks ei mäleta enam kelle vastu see oli.

12. Kui saaksid valida ükskõik millise CS:GO mängija enda tiimi, siis kes see oleks? Miks?
Ma valiks shoxi, kuna ta tundub olevat selline mängija kes oskab mängida igat spoti, igat rolli, iga relvaga.

13. Millised ootused on sul teie praegusele WASD Sports lineupile?
Tore oleks kui pääseks tier unknownist kaugemale 🙂

14. Mida arvad uuest de_dust2 remakeist? Mis muudatusi tahaksid seal mapis veel näha?
dust2 remake jätab mind isiklikult veits külmaks. Nähtavusega on seal päris palju probleeme (CT baas, long pit, tunnelid), kui see korda teha siis oleks uus dust2 üsnagi mängitav.

15. Kas mängimine on ainult töö või ka lõbu?
CSGO mängimises otseselt mingit lõbu ei ole enam, sama oli ka 1.6-ga.

16. Mida oskad soovitada noortele, kes unistavad professionaalsest e-sportlasekarjäärist?
Tuleb lihtsalt mängida ja kui sul on piisavalt andekust siis tulevad kõik asjad väga lihtsalt. Enda vastu tuleb olla ka aus ja hinnata oma oskusi objektiivselt.

17. Millisel viiel Eesti mängijal oleks koos kõige suurem tõenäosus Majorile kvalifitseeruda?
Viis ropzi

18. Mis gameplay muudatusi tahaksid CSGO-s näha?
Pigem sooviks vähem muudatusi ja vähem updatesi, mis teevad iga paari nädala tagant mängu katki (näiteks 24. oktoobri update mis lõhkus soundi täiesti ära). Sooviks nii, et aastas oleks kuskil 1-2 suurt updatet ning kõik need väiksemad updated läheksid järgemööda kuhugile beta versiooni mida kõik saaksid oma tahtmise järgi testida. Mõnus oleks rahulikult harjutada/mängida ühte versiooni 6 kuud järjest.
Teine muudatus mida ma isiklikult soovin CSGO comp scenel näha oleks GUI-de tagasitulek.

19. Eesti CSGO scenes on alati domineerinud kindlad 10-15 mängijat. Miks sa arvad et selline olukord on tekkinud? Mis takistab viiel hea aimiga underground mängijal tiim kokku panna ning osutada vastupanu WASDile või muudele Baltikumi parimatele tiimidele?
Selline olukord ongi sellepärast, et keegi neist ei tee omavahel mingeid kindlaid tiime, mis püsiksid pikemalt koos. Kõik niisama toksivad puge, EPL-i jne millest ei ole absoluutselt mitte mingit kasu. Kui sa tahad saada heaks tiimimängijaks ja näiteks suruda ennast läbi kuhugile international scenele, siis sa pead ka reaalselt tiimis mängima.

20. Mis rolli sa hetkel WASDis mängid? Mis roll sulle kõige rohkem meeldib ja milles sa end kõige mugavamini tunned?
Kõige rohkem meeldib mängida solo mängu/lurki, kus ma üritan võimalikult palju infot ja map controli võtta ning kui võimalik siis saada kille nii, et ise jään ellu. CT poolel olen secondary awp.

Kahekümnele küsimusele vastasid ka Robin “ropz” Kool ja Kevin “HS” Tarn.

Vasta